Fototävling hos tvspelsweb.

Emma Abrahamsson ©.

Tvspelsweb har nu dragit igång med en fototävling med temat ''människor'' och tolkningen är fri så jag har valt att ta den här bilden på min gulliga lillkusin, Rebecca som mitt tävlingsbidrag. Jag gillar att det visas busighet i hennes ögon, därför blev jag väldigt nöjd med den här bilden. Jag har aldrig vunnit en fototävling förut så det skulle vara helt fantastiskt om jag vann, och självklart så skulle det betyda mycket för mig! P.s - tryck på texten för att se de jag vill vinna.

Jag skulle vilja vinna: 1. Displayskydd till Nikon D5000. 2. Regnskydd till systemkamera & blixt. 3. Macroset 3st mellanringar till Nikon. 4. Pop-up blixt vit diffusor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0